Wednesday, May 30, 2012

Borong Mainan dan hand bag

Semalam dengan sukacitanye dimaklumkan bahawa aku telah mengambil Anual leave semata-mata untuk pergi ke Kuala lumpur untuk memborong pelbagai jenis barang permainan kanak-kanak untuk di jual di Midtown Esplanade sempena cuti sekolah. Fuhhh..penat giler satu hari dok berlegar-legar kawasan Chow Kit untuk mencari barang- barang pemainan yang menarik.

Satu hari kat situ setiap kedai ku kunjungi untuk melihat permainan yang menarik untuk diborong. masuk kedai A jumpe 2 @ 3 barang masuk kedai B ade jugak yang berkenak..gitu la..seharian aktiviti kat situ...duit keluar mcm air je....tarik-tarik x sedar entah brp byk yang keluar ditarik...

Actually mmg giler bile p sane sbb byk sangat mende yg menarik yang hendak dibeli... rambang mata jugak la... sampai yang x patut dibeli pun dibeli jugak... mane taknye tgk baju budakyang cantik-cantik teringat pulak nak beli untuk anak-anak tgk handbag gile jugak nak beli walaupun beg yg imitation je.. tgk perfume, tgk tudung, baju kasut semua la.. kalau ade duit mmg seme nak belilah... 

tp mujur jugak la sedar diri.. sedar la duit kat tangan yang x seberapa banyak nih... ikut perasaan memang mati la aku ibuatnye..nasib akal mengatasi emosi. Selamat jugak duit kat tangan. Selamat tak selamat terperangkap jugak actually aku dengan handbag..ini lah antara handbag yg telah aku beli... 
tarraaaaaaaaa... ade 3 lg...nanti upload semula.

brand fendi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List

There was an error in this gadget

SOCIAL LIFE

There was an error in this gadget