Wednesday, April 22, 2009

22 April 2009 -Wednesday

Dah lama tak update blog...hari teringin pulak nak menulis setelah beberapa hari rehat dok fikir ape yang perlu dibuat dan ape yang tidak patut dibuat.Tapi sampai sekarang ni aku masih belum ada kata putus, apa yang patut aku buat...dah buat 2 perkara tetapi belum nampak la pulak hasilnya...so ape agaknya yg patut aku buat???? pening-pening memikirkannya. Masa silih berganti, aku masih di sini lagi tiada perubahan tiada kemajuan....

Esok ada events kene pulak pergi Swiss Garden ade program bersama timbalan Menteri Pengajian Tinggi. Satu hari kat sana nasib baik la...hotel tu dekat ngan rumah aku 5 minit aje dari rumah aku.

Hari inI aku dapat sms dari adik ipar katanya skrg ni tgh tggu confirmation dari pihak hospital katanya nak order cupcake sebanyak 1500 biji sempena hari jururawat....mak oiiiii..banyak nye...kene cari asisstant la pulak aku kalau nak buat nanti....projek besar....nak lepas sayang pulakkan .....so?????? tgguuuuu confirmation date dulu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List