Thursday, May 28, 2009

MINGGU PALING EMOSI...

Minggu ni merupakan minggu aku yang paling beremosi....mane tak nye banyak sangat mende nak kene pikir...penat giler..tapi minggu ni jugak macam minggu jejak kasih sebabnya aku dapat contact beberapa orang kenkawan yang telah lama terputus hubungan...

Boring sebab:-
1. Siapkan timetable student- kerja yang paling memeningkan...
2. Nak key in final mark exam
3. Tengok perangai anak buah yang ntah ape2
4. Internet kat rumah problem
5. Masalah kat ofis bertimpa-timpa...
6. Badan tak sihat....batuk-batuk aje..

Jejak kasih:-
1. Aku dapat semula berhubung dengan Junainah - Classmate masa form 6 di SABS
2. Dapat call dr Zuraini - Dekan IT - KIPSAS -member lama semasa form 1 di Sekolah Menengah Beserah
3. Aku dapat berhubung kembali dengan Ratena Eskhak member semasa di UM 1997-2000
4. Melalui facebook - dapat email dr. senior masa sekolah menegah Air Putih. - Saiful Bakri Ambak..
5. Dapat call dari Cikgu Nasir -Pekan classmate masa form 6 di SABS.
6. Terima call dari x-boss -En. Anuar Sharom (boss yang paling sporting..hahahaaaa.. sampai aku jd staff fav. dia...itu dia cakap la..that y sampai skrg dia masih contact aku... )

hahaahahaaa......seminggu kejadian suka duka aku...mungkin ade hikamah disebali kejadian ini semua....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List