Thursday, March 11, 2010

Blog vs Blogger.....

Dah lesu blog aku nih.... macam tuannye jugak dah agak lesu memikirkan macam-macam masalah kat opis ni yang sampai sekarang macam takkan ade solution nye...actually solution tu ade tp terpaksa mengorbankan orang lain sekiranye inginkan perubahan ..namun aku masih berperikemanusiaan tak sampai ketahap tu lagi..

Ya Allah...aku dah tak tau nak buat ape lagi beri lah petunjuk sampai bile agaknye..masalah ni akan berlarutan....tension oh tension....nasib baik jugak aku ni jenis tahan lasak...klu dak..dah lame aku keotttttttt kottt.

Alangkah seronok time tension-tension ni aku dapat pergi SPA...membelai diri..fuhhhh rilekkkssss bestnye dengan alunana muzik yang lemah gemalai...pasti lena diulik mimpi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List