Tuesday, April 10, 2012

HUJAN LEBAT..NASIB PENIAGA MIDTOWN

Ini lah nasib kami peniaga di Midtown Esplanade Kuantan. Kejadian hujan lebat pada Hari Jumaat itu sungguh dahsyat disertai dengan angin yang kuat. Angin kuat hampir menerbangkan kanopi kami dan barang jualan kami..tapi syukur alhamdulillah semua barang dapat diselamatkan kecuali belon-angry bird ade yang sudah terbang di bawa angin . Hujan lebat menyebabkan kami kelam kabut membungkus kembali barang2 jualan mengelak dari kerosakan dan kerugian yang lebih teruk. 


Pada malam tersebut aku kirenye bernasib baik sebab semasa kejadian aku ditemani oleh hubby dan adik. So sempat lah selamatkan barang. Just imagine kalaulah masa kejadian hanya aku sorang ..aku rase sudah tentu aku hanye dapat melihat barang2 aku beterbangan.


Menyusun barang  jualan walaupun dalam keadaan hujan lebat dan basah kuyup...



Banjir- keadaan di kakilima  Midtown.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List