Friday, June 5, 2009

My belated bday

HAPPY BELATED BIRTHDAY TO ME
Hari ni aku keluar tengah hari ngan hubby sebab nak settlekan semua hutang piutang ku macam biasalah...awal bulan.....banyak bill nak disettlekan.....tetiba aku dapat call dari Nitha ajak lunch kat MCD Teluk Cempedak.... tgk no. aku pun dah dekat aku pun ok..je...aku just suruh dia orang p dulu ke sana dan jumpe disana. Tp setibanya di sana rupenya aku pulak orang yang paling awal sampai tunngu jugak la..beberapa minit baru nampak kelibat depa semua....tanpa buanga masa kami terus buat order.....bile semua dah ready untuk makan rupe-rupenya satu kejutan di buat untuk aku....sempena meraikan hari ulang tahun kelahiran ku yang ke 32.....suprise la....tak sangka ...terharu jugak la....
anyway.....
Tq so much to K.Nor, Bala, Nitha, Fizi sbb celebrate my birthday walaupun dah belated... jasa kalian tetap diingati...terharu jugak bile dapat suprise camni.... walaupun sambutan hanya di kalangan member yang paling rapat....tapi ianya cukup memberi makna.....seharusnya anda diberi penghargaan sebagai teman sejati ...suka dan duka....
Rasanya ini lah orang utama @ tunggak utama buat suprise ni...

Kebetulan jugak masa mereka buat suprise ni...hubby ade sama....

Inilah kek Coklat Mocha yang dipotong oleh aku....kek ni tak la besar sangat cukuplah untuk kami 7 orang....itu pun tak luak sebabnye dah kenyang makan MCD...last2 bawak balik je kek tu...makan pulak ngan anak-anak kat rumah.


Sekarang umurku dah genap 32 tahun...adussss...dah makin bertambah umurku rupenye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List