Wednesday, April 4, 2012

Sinopsi diary kehidupan ku bermula 26 Mei 2011 sehingga hari ini...30/7/20711

Ya Allah ya tuhanku syukur alhamdulillah akhirnya aku berkesempatan juga membuka blog aku yang sekian lama sudah bersarang tak di indah dan diupdate. Hampir 2 bulan sunyi dr dunia blog hari ni di kesempatan ini dapatlah aku mencoretkan peristiwa yang berlaku selama 2 bulan setelah aku meninggalkan dunia blogging ini.

sinopsi diary kehidupan ku bermula 26 Mei 2011 sehingga hari ini...30/7/20711

Peristiwa 1: Anak Angkat

Hari ini secara tidak rasmi aku telah mengambil anak angkat lelaki yang masih berusia seminggu. Alhamdulillah rezeki dari tuhan....InsyaAllah akan kujaga amanah ini seperti aku menjaga puteri2 ku sendiri. Semoga kehadiran Muhammad Zaqwan Shahrin ni akan memberi lebih kemeriahan dan menceriakan kehidupan kami sekeluarga...

Peristiwa 2: Naik Mahkamah

Peristiwa ini gara2 kealphaan aku menjual kereta tanpa menukar nama ...tak pasal2 aku kene naik mahkamah sebab orang yang beli kete aku tu bawak kete tanpa insurans dan roadtax...hangin aku satu badan bile terima waran mahkamah ni...pengajaran dalam hidupku dan peringatan kepada semua..lepas ni sesapa yang nak jual kete mesti tukar nama.

Peristiwa 3: Sukaneka Kemas Sg.Karang Darat dan Hari Keluarga kg .Sg Karang Darat

Kali ini sukaneka Tadika Erlysah hanya buat sukaneka kat sekolah je..klu sblm ni biasenye di buat kat Dhe Rhu tp tahun ni kat sekolah je..tp apepun suasana tetap meriah sbb sambutan nye dilakukan serentak dengan Hrai Keluarga kg. Aku @ Hubby actually mmg jd dah 2 tahun berturut2 menjadi Ajk... tp kali ni something kelainan sedikit dibawah kelolaan cikgu baru. Kami AJK diberi rumah sukan mengikut kanak2 dan aku diletakkan di rumah biru yg seronok same ngan Erlysha..hubby pulak rumah kuning.

Tahun ni jugak semua permainan yang dimainkan oleh kanak2 mesti diwakili oleh kami juga para Ajk untuk menjayakan permainan..jd selok la kami berlari untuk pastikan rumah sukan kami berjaya. Alhamdulillah akhirnya rumah Biru menjadi Johan. dan yang paling seronok semasa cabutan nama bertuah kami 3 beranak semua tergolong dalam nama bertuah..ape lg seronok gile wehhh...byk hamper yang kami bawak balik..tp Erlysha la paling seronok first time terima medal.

Peristiwa 4: Taman Kerang & Esplanade Tanjong Api

Dalam tempoh ini juga aku melebarkan sayap perniagaan aku iaitu 2 tempat tambahan diambil iaitu di taan kerang dan Esplanade Tanjog Api...harapan aku moga perniagaan akau terus success...

Peristiwa 5:





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KISAH-KISAH SILAM:-

Popular Posts

Familyku Harapanku

Familyku Harapanku

Zarith Sofea - 4 Thn

Dad & Daughter

Dad & Daughter

SOFEA & CORN

SOFEA & CORN

Adik n Kakak with Toys

Adik n Kakak with Toys

Convocation 2001

Convocation 2001

My Blog List